Abdi İbrahim, Mediacat tarafından gerçekleştirilen, iletişim dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Felis Ödülleri’nde “Benim Ertesi Günüm” kampanyasıyla Sağlık İletişimi kategorisinde başarı ödülüne layık görüldü.
107 yıldır iyileştirme tutkusuyla çalışan ve sağlıklı bir toplum için taşıdığı sorumlulukların bilinciyle önemli projelere imza atan Abdi İbrahim, sağlık iletişimi alanında önemli ödüller almaya devam ediyor.
Etkili iletişimin ve yaratıcılığın pazarlama çalışmalarındaki rolünü vurgulamak, markaların bu kapsamdaki başarılı projelerini ödüllendirmek amacıyla MediaCat dergisi tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen Felis Ödülleri’nde Abdi İbrahim, “Benim Ertesi Günüm” kampanyası ile Sağlık İletişimi kategorisinde Başarı Ödülüne layık görüldü.
Benim Ertesi Günüm Kampanyası
Korunma yöntemleri konusunda halkı bilinçlendirmek ve farkındalık yaratmak amacıyla “Benim Ertesi Günüm” kampanyasını başlatan Abdi İbrahim, kampanya kapsamında hazırladığı filmde, ertesi gün hapı kullanma konusunda çekinceleri olan kadınlara kendi hayatları üzerindeki güçlerini yeniden hatırlatıyor. Çocuk sahibi olmaya hazır olmayan kadınlara güvenilir bir seçenekleri olduğunu söyleyen kampanya filminde, beş ayrı kadının gebelik önlemeyle ilgili hisleri paylaşılıyor. Hazırlanan iletişim kampanyası ile kadınların yargılanmaktan korkmadan hayatlarının kontrollerini ele almaları konusunda cesaretlendirilmesi amaçlanıyor.
2013 yılında Türkiye Nüfus ve Sağlık Araştırması’nda yayınlanan rapora göre, kadınların %45’i cinsel ilişki esnasında bir korunma yöntemine başvurmuyor. Raporda yer alan bilgilere göre, korunmasız ilişki sonrasında her 4 kadından 1’i istenmeyen gebelik yaşıyor. İstenmeyen gebelikler nedeniyle sağlıksız koşullarda yapılan kürtaj, kadınlarda ölüm, hastalık ve sakatlıklara yol açabiliyor.