Perşembe, Kasım 21, 2024
Ana SayfaSAĞLIK SEKTÖRÜSigorta ve Finansal HizmetlerMetLife ve KAÇUV’dan Kanserli Çocuklar İçin İş Birliği

MetLife ve KAÇUV’dan Kanserli Çocuklar İçin İş Birliği

Tarih:

İlginizi Çekebilir

Mpox Dünya Genelinde Yeniden Tırmanışta: Uzmanlar Küresel Salgına Karşı Uyarıyor!

Dünya genelinde yeniden artış gösteren Mpox (eski adıyla Maymun...

Cumhuriyetimizin 100. Yılı Kutlu Olsun!

Bugün, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. yılını coşku ve gurur içinde...

Depremzede Çocuklar İçin ‘Aşı’ Uyarısı

Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mustafa Necmi...

Abdi İbrahim’e 5 Kategoride Ar-Ge ödülü

Türk ilaç sektörünün 21 yıldır kesintisiz lider ismi Abdi...
- Advertisement -

MetLife Emeklilik ve Hayat, 2021 yılına kanserli çocukların hayata dair umutlarını artırmak üzere yepyeni bir iş birliği ile başladı. Kanserli Çocuklara Umut Vakfı-KAÇUV ile yapılan iş birliği kapsamında MetLife, kanser veya kritik hastalıklar teminatı bulunan ürünlerini satın alan müşterileri adına kanser tedavisi süren çocuklara ve ailelerine destek olacak.

Farklı alanlarda sivil toplum kuruluşları ile yaptığı iş birlikleri sayesinde toplumsal sorunların çözümüne katkı sağlayan MetLife, yeni yılda da KAÇUV ile iş birliğine imza attı. MetLife-KAÇUV iş birliği, içeriğinde kanser ve kritik hastalıklar teminatı bulunan İyi ki Varsın Hayat Sigortası, Kritik Hastalıklar Ferdi Kaza Sigortası gibi MetLife ürünlerine sahip olarak kendilerini finansal korumaya alan müşterilerinin kanserli çocukların hayatlarına dokunmalarına da imkân sağlayacak.

Müşterileri adına kanserli çocuklara umut olmanın önemine değinen MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven; “MetLife olarak faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde eğitim ve sağlık gibi alanlardaki toplumsal sorunlara sosyal sorumluluk projeleriyle çözümler üretmek bizim için büyük önem taşıyor. Bu amaçla sivil toplum kuruluşları ile çeşitli iş birlikleri yapıyor, topluma karşı görevlerimizi kararlılıkla üstlenmeyi sürdürüyoruz. Yeni yılda ise kanser tedavisi gören çocuklara umut olmak üzere, Kanserli Çocuklara Umut Vakfı ile iş birliği yaptık. KAÇUV’un kanser tedavisi süren çocuklara ve ailelerine yönelik olarak verdiği birçok destek hizmetine yönelik sunacağımız katkıyı, kanser ya da kritik hastalıklar teminatı bulunan müşterilerimiz adına yapacak olmaktan da ayrıca mutluyuz” dedi.

KAÇUV Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. İnci Yıldız ise şöyle konuştu: “Türkiye’de her yıl yaklaşık 3 bin 500 çocuğa kanser teşhisi konuyor. Bu rakam nükslerle birlikte 5 bine yaklaşıyor. Vakıf olarak bizim temel amacımız maddi sorunlar nedeniyle tedavileri aksama riski taşıyan çocukların tedavilerinin sürekliliğini sağlamak ve kanser ile mücadelede önemli bir gereksinim olan psikolojik destek ve çocuk psikolojisine uygun tedavi ortamının yaratılması. Kanser tedavisi zorlu ve sabır gerektiren bir süreç. Bu süreçte birçok aile çocuklarının sağlığı için memleketlerini geride bırakıp İstanbul’a geliyor ve tedaviye ara vermek zorunda kalanlar olabiliyor. Bu dönemde çocuklarının durumu nedeniyle hem duygusal hem de maddi anlamda zor durumda kalan aileleri yalnız bırakmıyor ve Aile Evlerimiz ile destek olmaya çabalıyoruz. Türkiye genelinde tedavisi devam eden ya da sona ermiş çocuklarımıza ve ailelerine gıda, hijyen malzemeleri ve etkinlik kitlerimizi yolluyoruz. MetLife ile birlikte, çocuklarımız ve ailelerinin bu zorlu tedavi sürecindeki koşullarını iyileştirmek ve kolaylaştırmak adına yürüttüğümüz çalışmalara destek sağlayacak çok kıymetli bir iş birliği gerçekleştirdik. Tedavi gören çocuklarımızın hayallerine umut olacağımız için MetLife’a teşekkür ediyoruz” dedi.

MetLife, başlıca amacı kanserle mücadelede önemli bir gereksinim olan uygun tedavi ortamının yaratılması ve tedavinin sürdürebilirliğinin sağlanması olan KAÇUV’un çalışmalarına maddi olarak destek olmanın yanı sıra vakfın 15 Şubat Çocukluk Çağı Kanseri Günü’nde yapacağı farkındalık çalışmalarına da destek olacak. Çocukluk çağı kanseri hakkında kamuoyunda farkındalık oluşturarak hastalıkta erken teşhisin önemine dikkat çekmenin, korunma yolları ve belirtileri konusunda sağlıklı bireyleri bilinçlendirmenin hedeflendiği 15 Şubat’ta MetLife, #sarıyıfarket başlıklı iletişim çalışmalarına hem kurumsal olarak hem de çalışanlarıyla etkileşim katacak.

- Advertisement -

En Son İçerikler