Bugüne kadar imza attığı farkındalık projeleri ile uluslararası alanda ses getiren birçok ödüle layık görülen Santa Farma, bu başarısına bir yenisini daha ekledi. Santa Farma’nın koşulsuz desteklediği ‘Hayata Sarı Not Bırak’ projesi, Ava Digital Awards reklamcılık ve pazarlama yarışmasında, tıp web sitesi kategorisinde Altın Ödül’e layık görüldü.
Farkındalığı arttıracak projelere imza atarak ‘sağlığa sağlıklı hizmet’ yolunda ilerleyen Türkiye’nin 77 yıllık köklü ve yerli ilaç firması Santa Farma, uluslararası başarılarına bir yenisi daha ekledi.
Santa Farma’nın koşulsuz desteği ve Viral Hepatitle Savaşım Derneği’yle birlikte, Hepatit B hastalığı konusunda farkındalık yaratmak amacıyla 2018 yılında başlatılan ‘Hayata Sarı Not Bırak’ projesi, Ava Digital Awards reklamcılık ve pazarlama yarışmasında tıp web sitesi kategorisinde Altın Ödül’e layık görüldü.
‘Hayata Sarı Not Bırak’ farkındalık projesi, daha önce de; Altın Örümcek, Felis ve MarCom Awards’ta ödül almıştı.
Yaklaşık 27 yıldan bu yana düzenleniyor
AVA Awards, dünyanın en köklü ve saygın pazarlama ve iletişim platformlarından Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği (AMCP) tarafından 1994 yılından bu yana düzenleniyor. ABD menşeli AVA Awards, AMCP tarafından atanan bir jüri ile her yıl dünya çapında 200.000’in üzerindeki katılımcıdan gelen, dijital pazarlama alanındaki en prestijli işlere ödül veriyor.
4 milyon kişiye ulaşıldı
Toplumda Hepatit B bilincini artırmak, daha çok insanın test yaptırmasını ve önlem almasını sağlamak amacıyla hayata geçirilen ‘Hayata Sarı Not Bırak’ projesi ile ilk dört ayda yaklaşık dört milyon kişiye ulaşıldı. Proje kapsamında, Türkiye’nin en çok izlenen sokak röportaj kanalı Sarı Mikrofon ile iş birliği yapılarak sevilen oyuncu Hayrettin’in proje sözcülüğüyle sokak röportajları gerçekleştirildi. Viral videolarda insanlara “Türkiye’de 1.8 Milyon kişi için ‘B’ ne ifade ediyor?” sorusu yöneltilerek, insanlar Hepatit B hakkında bilgilendirildi.