Pazartesi, Mayıs 6, 2024
Ana SayfaKONULAREtkinlik ve ToplantıBayer 2.Süt ve Süt Ürünleri Zirvesi’nde Uzmanları Biraraya Getirdi!

Bayer 2.Süt ve Süt Ürünleri Zirvesi’nde Uzmanları Biraraya Getirdi!

Tarih:

İlginizi Çekebilir

Cumhuriyetimizin 100. Yılı Kutlu Olsun!

Bugün, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. yılını coşku ve gurur içinde...

Depremzede Çocuklar İçin ‘Aşı’ Uyarısı

Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mustafa Necmi...

Abdi İbrahim’e 5 Kategoride Ar-Ge ödülü

Türk ilaç sektörünün 21 yıldır kesintisiz lider ismi Abdi...

Pfizer Türkiye’de Atama

Pfizer Türkiye’ye 2008 yılında katılan Elif Çetinkaya, Ticari Beceriler...
- Advertisement -

Bayer 2.Süt ve Süt Ürünleri Zirvesi’nde, süt sığırcılığı alanında küresel hayvan sağlığı uzmanlarını bir araya getirdi

  • Sağlıklı süt sığırcılığının geliştirilmesi için uzmanlar buzağı direnci, fertilite, metabolizma, meme sağlığı ve hayvan refahını beş farklı kategoride değerlendiriyor.

Zirve boyunca, uzmanların kendi uzmanlık alanlarında öne çıkan araştırma ve uygulamaları sundukları bir panel düzenlendi. Panelde tartışmalar, buzağı direnci, fertilite, metabolizma, meme sağlığı ve hayvan refahı gibi beş temel eğitim ayağı üzerinde yoğunlaştı.Bayer, Fransa’nın Nantes şehrinde 5-7 Mart tarihlerinde düzenlediği 2. Uluslararası Süt ve Süt Ürünleri Zirvesi kapsamında süt sığırcılığı ve küresel hayvan sağlığı uzmanlarını bilim ve uygulamalardaki en son gelişmeleri görüşmek üzere bir araya getirdi.

Bu etkinlik, aynı zamanda süt ve süt ürünleri sektörünün karşılaştığı bilinçli antimikrobiyal kullanım gelişimi, sürdürülebilir üretim, meslektaş ve müşterilerle iletişimi optimize etme gibi temel zorlukları ele alırken veteriner hekimlere pratik yaklaşımlar sağlanmasına katkı sağladı.

Bayer Hayvan Sağlığı Çiftlik Hayvanları Ürünleri Başkanı Dr. Almut Hoffmann konuyla ilgili ”Sürdürülebilir üretimin yanı sıra, sağlıklı sığırcılık konusunda süt ve süt ürünleri profesyonellerini desteklemek için bilimsel ve pratik yaklaşımlar sunmaya kendimizi adadık” dedi.

Bayer Hakkında

Bayer, sağlık ve beslenme ile ilgili yaşam bilimleri alanlarında uzmanlaşmış küresel bir şirkettir. Ürün ve hizmetleri, insanlığa faydalı olabilmek ve giderek artan ve yaşlanmakta olan küresel nüfusun ortaya çıkardığı büyük zorlukların üstesinden gelmeyi desteklemek amacıyla tasarlanmıştır. Bayer Grup, aynı zamanda inovasyon ve büyümeyle değer yaratmayı ve kazanma gücünü artırmayı amaçlamaktadır. Sürdürülebilir kalkınma ilkelerine bağlı olan şirket, Bayer markası ile tüm dünyada güven, kalite ve güvenilirliğin timsali olmuştur. 2018 mali yılı itibarıyla 117 bine yakın çalışana ve 39,6 milyar Avro satış cirosuna sahip olan Bayer’in, yıllık sermaye harcaması 2,6 milyar Avro, Ar-Ge harcaması ise 5,2 milyar Avro düzeyindedir. Daha fazla bilgiye www.bayer.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

- Advertisement -

En Son İçerikler