Bayer Dijital İletişimde Birinci Oldu

  • Bayer, Worldcom PR Group tarafından dünyada yirmi beş küresel ilaç firmasının değerlendirildiği araştırmada online ve sosyal medyadaki varlığıyla dijital iletişimi en iyi kullanan şirket olarak belirlendi.
  • Dünyanın 20 ülkesinde gerçekleştirilen araştırmada Bayer, Türkiye’de de dijital iletişimi en iyi kullanan şirket olarak öne çıkıyor.

İstanbul, 27 Eylül 2019 – Bayer, Worldcom PR Group’un sağlık sektöründe dijital kanalların kullanımına yönelik “Worldcom Digital Health Monitor” araştırmasında dünyada ve birçok ülkede dijital iletişimde birinci seçildi. Yirmi ülkede gerçekleştirilen çalışmada Bayer, özellikle yerel web sitesi, blog, Facebook ve Twitter varlığıyla öncü şirket olarak yer aldı.

Bayer, araştırmanın Türkiye ayağında da yirmi beş küresel ilaç firması arasından dijital kanallardaki yerel Türkçe varlığı ile dijital iletişimi en iyi kullanan şirket oldu.

Add a comment

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bültenimize abone olun en önemli sektörel haberleri atlamayın

Abone ol butonuna basarak Gizlilik Politikamızı ve Kullanım Şartlarımızı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.
Advertisement