Pazar, Aralık 22, 2024
Ana SayfaSAĞLIK SEKTÖRÜİlaç Endüstrisi“Benim MS Serüvenim”e İstanbul Marketing Awards’tan Gold Ödül

“Benim MS Serüvenim”e İstanbul Marketing Awards’tan Gold Ödül

Tarih:

İlginizi Çekebilir

AstraZeneca Türkiye Akciğer Sağlığı İnisiyatifi’ni hayata geçirdi

Akciğer kanseri farkındalığı için Türk Tıbbı Onkoloji Derneği iş...

Mpox Dünya Genelinde Yeniden Tırmanışta: Uzmanlar Küresel Salgına Karşı Uyarıyor!

Dünya genelinde yeniden artış gösteren Mpox (eski adıyla Maymun...

Cumhuriyetimizin 100. Yılı Kutlu Olsun!

Bugün, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. yılını coşku ve gurur içinde...

Depremzede Çocuklar İçin ‘Aşı’ Uyarısı

Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mustafa Necmi...
- Advertisement -

Dünyada yaklaşık 3.5 milyon, Türkiye’de ise 75 bin kişiyi etkileyen Multiple Skleroz (MS) hastalığı hakkında farkındalık yaratmak amacıyla Türkiye MS Derneği ve Merck Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen “Benim MS Serüvenim” İstanbul Marketing Awards’ta “Tüketiciye Yönelik Sağlık İletişimi” kategorisinde Gold ödülüne layık görüldü.

Dünya MS Günün’de start verilen “Benim MS Serüvenim” kapsamındaki etkinlikler, COVID 19 pandemisi nedeniyle dijital olarak gerçekleştirildi. Hastaların zorlu yolculuğuna dikkat çekmek ve toplumda farkındalık yaratmak amacıyla başlayan proje, Türkiye MS Derneği ve Merck Türkiye işbirliğiyle gerçekleşti. “Benim MS Serüvenim” kapsamında online canlı yayınlar gerçekleştirildi, hastalıkla ilgili bilgi paylaşımları yapıldı ve farkındalık yaratan haber çalışmaları hedeflendi. Türkiye Multiple Skleroz Derneği’nin Facebook (Türkiye MS Derneği) ve instagram (@turkiyemsdernegi) hesaplarından aynı anda yapılan canlı yayınlara yoğun katılım gerçekleşti.

Farkındalığa dikkat çekmek için instagram filtresi oluşturuldu

Instagram kullanıcıları MS Günü için oluşturulan özel filtreyle yaptığı paylaşımlarla ve #MS #multipleskleroz #benimmsserüvenim #dünyamsgünü #msfarkındalığı #worldmsday hashtagleriyle MS farkındalığına destek oldular. Bu etkinliği yanısıra, digital projeler, interaktif yayınlar, sosyal medya paylaşımları ve haber çalışmalarıyla yürütülen “Benim MS Serüvenim” İstanbul Marketing Awards “Tüketiciye Yönelik Sağlık İletişimi” kategorisinde Gold ödülünü aldı.

Türkiye Multiple Skleroz Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Uzm. Dr. Melih Tütüncü, projeyle ilgili şu şekilde bilgi verdi: “MS beyin ve omurilik sinirlerinden oluşan merkezi sinir sistemini etkileyen kronik bir hastalıktır. Türkiye Multiple Skleroz (MS) Derneği olarak bu yıl, Merck Türkiye işbirliği ile “Benim MS Serüvenim” isimli bir projeyi hayata geçirdik. Bu zor günlerde amacımız MS hastalarıyla keyifli zaman geçirmek, MS ile ilgili son gelişmeler hakkında bilgi vermek, hastaların yaşadıkları zorluklarla ilgili toplumda farkındalık oluşturmak ve empati yaratmak. MS tedavisi için dünyada ve ülkemizde tıbbın kullanımına sunulan yeni ürünlerle artık elimiz daha güçlü. Umutsuzluğa, nedensiz karamsarlığa yer yok. Bu proje kapsamında, online etkinlikler ve canlı yayınlarla hem hastalara moral olmayı hem de toplumu bilgilendirerek farkındalık yaratmayı hedefledik. COVID 19 pandemisi nedeniyle dijital ortama taşınan etkinlikler Türkiye MS Derneği’nin Facebook ve Instagram hesaplarından canlı olarak yayınlandı. Etkinlik programında şarkıcı Ceylan Ertem şarkılarıyla hastalarımıza moral olurken, aşçı Semen Öner MS hastalarına uygun diyet ve yemek alternatifleri hakkında bilgiler verdi. Fitness Eğitmeni Gizem Çerçioğlu’nun, konunun uzmanları ile yaptığı söyleşide ise MS hastalarının günlük yaşamdaki hareketliliği ve sağlıklı yaşam için spor konuşuldu. Bu aktiviteler, Türkiye MS Derneği’ne üye değerli hekimlerin aktif moderatörlüğünde gerçekleşti. Aynı zamanda MS hastaları da yayınlara katıldılar ve kendi MS serüvenlerini anlattılar.”

Online etkinlikler ve haber çalışmalarıyla geniş kitlelere ulaşan proje, ünlü isimleri, hekimleri ve MS hastalarını bir araya getirdi. “Benim MS Serüvenim” 2021 yılında hasta hikayelerinin de yer alacağı yeni etkinliklerle yoluna devam edecek.

- Advertisement -

En Son İçerikler