Salı, Temmuz 5, 2022
Ana SayfaSAĞLIK SEKTÖRÜİlaç EndüstrisiGSK 'nın Yeni Görsel Kimliği

GSK ‘nın Yeni Görsel Kimliği

Tarih:

İlginizi Çekebilir

Cinsiyetiniz Diş Sağlığınızı Etkiliyor !

Düzenli yapılan ağız ve diş bakımı, genel sağlığın korunması...

Dondurmadan Bulaşan Öldürücü Virüs Paniğe Neden Oldu

Amerika’da aynı marka dondurma yiyen 23 kişi Listeria virüsüne...

Antalya, sağlık turizmi ile kazanmayı hedefliyor

Türkiye'nin turizm başkenti olarak anılan Antalya'da sadece deniz ve...

CHP’li Öztunç Meclis araştırması istedi: Hastane randevu sistemi çöküyor

Sağlık Bakanlığı MHRS sisteminin çöktüğünü ve yurttaşın hastane randevusu...

Roche İlaç Türkiye’de Yeni Atama

1958 yılından beri Türkiye’de sağlık hizmetleri ekosisteminin geleceğine yön...
spot_imgspot_img

GSK, ilaç ve tüketici sağlığı birimlerinin ayrılmasının ardından 20 yılın en büyük kurumsal değişimine adım atarak yeni kurumsal marka kimliğini açıkladı.

GSK’dan yapılan açıklamaya göre, GSK, 2022 yılının ortalarında ilaç ve tüketici sağlığı birimlerini ayırarak sağlık sektöründe ilaca odaklı biçimde faaliyet göstereceğini duyurmuştu. Bu doğrultuda görsel kimliğini yenileyen GSK, yeni logosuyla faaliyetlerini güçlü bir biçimde sürdürecek.

GSK, yeni vizyonunu yansıtan, hastalıkların önüne geçmek için bilim, teknoloji ve yeteneği harmanlayan yeni marka kimliği ile yoluna ‘Birlikte Önde’ mottosuyla devam ediyor. Yüzde 100 biyofarma inovasyonuna odaklanan yeni vizyonu yansıtan logo çalışmasında, markayla özdeşleşmiş turuncu renk korunurken, firmanın teknoloji ve dijitalleşme alanındaki öncü duruşuna atıfta bulunuluyor.

Bulaşıcı hastalıklar, HIV, onkoloji ve immünoloji olmak üzere 4 ana tedavi alanına odaklanacak olan GSK, geçen şubat ayında tüketici sağlığı biriminin GSK bünyesinden ayrılarak ‘Haleon’ adlı bağımsız bir şirket olarak faaliyetlerini sürdüreceğini duyurmuştu.

En Son İçerikler

spot_img

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz