Pierre Fabre İlaç Türkiye, 2018-2019 döneminde Pierre Fabre global şirketleri arasında en hızlı büyüyenler arasında yer aldı. Başarılı geçen bu dönemin ardından ard arda gelen üst düzey atamalar ve uluslararası terfiler ekibin yüzünü güldürmeye devam ediyor.
Pierre Fabre Türkiye Onkoloji İş Birim Müdürü Simge Cemaller Yanılmaz,Nisan 2019 itibariyle Pierre Fabre İlaç Onkoloji “İş Birimi Direktörü” pozisyonuna atandı. Simge Cemaller Yılmaz, 2016 yılında Ürün Müdürü olarak katıldığı, 2016 yılından bu yana liderliğini üstlendiği Pierre Fabre Onkoloji iş birimine başarılarla dolu ürün lansmanları, iş geliştirme, saha ekipi kurma ve yönetme, satış stratejisi kurgulama gibi alanlarda büyük katkılar sağladı. Simge Cemaller Yılmaz yeni görevinde Onkoloji iş biriminin Satış, Pazarlama ve Ticari operasyonlarından sorumlu olacak.
2001 yılında İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Biyomedikal Bilimler Bölümünden mezun olan Simge Cemaller Yanılmaz, ilk yüksek lisansını İstanbul Üniversitesi Onkoloji Enstitüsü’nde Onkolojik Biyoloji ve İmmünoloji alanında yaptı. 2002 yılında New Jersey, Amerika’ya giderek Stevens Institute of Technology’de Kimyasal Biyoloji üzerine ikinci yüksek lisansını ve devamında doktorasını tamamladı. Çok kuvvetli bir akademik geçmişin ardından ilaç sektörüne giriş yapan Simge Cemaller Yılmaz, 13 senedir Pierre Fabre’de çalışmaktadır.
Pierre Fabre İlaç Hakkında
Eczacı ve botanikçi Mösyö Pierre Fabre tarafından 1962 yılında kurulan Pierre Fabre firması, bugün 130 ülkede 13.000’den fazla çalışanı ile İlaç, Dermokozmetik ve Tüketici Sağlığı başlıkları altında birbirini tamamlayıcı alanlarda faaliyet göstermektedir. Pierre Fabre Laboratuvarları, Avrupa’nın en büyük ikinci bağımsız özel ilaç laboratuvarı olarak hizmet vermektedir. Grup, Türkiye’de «Pierre Fabre İlaç» ve «Pierre Fabre Dermokozmetik» şirketleriyle faaliyet göstermektedir. Pierre Fabre İlaç bünyesinde Onkoloji, Temel Ürünler ve Ağız ve Diş Sağlığı grubu olarak üç ana grup bulunurken, Pierre Fabre Dermokozmetik bünyesinde, dermokozmetik ürünlerinin yanı sıra dermatoloji alanına yönelik ilaç tedavileri de yer almaktadır. Grup, her yıl ilaçtan elde ettiği karın %15’sini, Onkoloji, Dermatoloji, Tüketici Sağlığı alanlarında yürütmekte olduğu Ar&Ge çalışmalarına aktarmaktadır. Pierre Fabre; ‘Sağlıktan Güzelliğe’ sloganının yansıttığı üzere, her türlü güzelliğin öncelikle sağlıklı ürünlerden geçmesi gerektiğinin bilinciyle hareket eder; bunun yanında botanikçi kimliği sayesinde ürünlerini en doğal yöntemlerle geliştirir. Hasta ve tüketici merkezli yaklaşımı ile ağız sağlığı ve dermokozmetik dahil tüm ürünleri, sadece uzmanlar tarafından önerilip, yalnızca eczanelerde satılmaktadır. Tüm dünyada bu yaklaşımla faaliyet gösteren ilk ve tek firmadır. Pierre Fabre’nin 2018 cirosu 2.3 milyar Euro’dur. http://www.pierre-fabre.com.tr/ilac.php