Salı, Temmuz 5, 2022
Ana SayfaSAĞLIK SEKTÖRÜİlaç EndüstrisiAstraZeneca Türkiye Gelişim Kampanyası Etkinliklerini Online Olarak Gerçekleştirdi

AstraZeneca Türkiye Gelişim Kampanyası Etkinliklerini Online Olarak Gerçekleştirdi

Tarih:

İlginizi Çekebilir

Cinsiyetiniz Diş Sağlığınızı Etkiliyor !

Düzenli yapılan ağız ve diş bakımı, genel sağlığın korunması...

Dondurmadan Bulaşan Öldürücü Virüs Paniğe Neden Oldu

Amerika’da aynı marka dondurma yiyen 23 kişi Listeria virüsüne...

Antalya, sağlık turizmi ile kazanmayı hedefliyor

Türkiye'nin turizm başkenti olarak anılan Antalya'da sadece deniz ve...

CHP’li Öztunç Meclis araştırması istedi: Hastane randevu sistemi çöküyor

Sağlık Bakanlığı MHRS sisteminin çöktüğünü ve yurttaşın hastane randevusu...

Roche İlaç Türkiye’de Yeni Atama

1958 yılından beri Türkiye’de sağlık hizmetleri ekosisteminin geleceğine yön...
spot_imgspot_img

Çalışan gelişimini en önemli önceliklerinden biri olarak belirleyen AstraZeneca Türkiye, “Gelişim Kampanyası” etkinliklerini 13-16 Eylül tarihleri arasında alanında uzman konuk konuşmacılarla online olarak gerçekleştirdi.

AstraZeneca Türkiye, ilk kez 2015’te başlattığı ve yılda bir organize ettiği Gelişim Kampanyalarının bir yenisini daha gerçekleştirdi. 13-16 Eylül tarihleri arasında online olarak gerçekleştirilen etkinliklerde kurum içi ve kurum dışı konuşmacıların katılımıyla düzenlenen canlı yayın ve oturumlarda, Yaşam Boyu Öğrenmek, Dijital Olmak, Kariyerin Geleceğini Şekillendirmek, Yüksek Performansa Odaklanmak konularına değinildi.

AstraZeneca Türkiye çalışanları dört gün boyunca alanında uzman isimlerden iletişim becerilerinden liderliğe ve dünya insanı olmaktan yapay zekaya kadar geniş yelpazedeki konularda ilham veren konuşmalar dinlediler. AstraZeneca çalışanları da özel ilgi alanları ve gelişim yolculuklarıyla ilgili deneyimlerini düzenlenen canlı yayınlar aracılığı ile tüm çalışanlarla paylaştılar.

AstraZeneca Gelişim Kampanyası 2021 etkinliklerinde şu isimler konuşmacı olarak yer aldı, Evrim Ağacı Kurucusu & Bilim Anlatıcısı Çağrı Mert Bakırcı – “Yapay Zeka, Öğrenmeyi Öğrenebilir mi?”, Socrates Dergi Genel Yayın Yönetmeni & Spor Yorumcusu Caner Eler – “Kriz Zamanlarında Sakin ve Farklı Düşünme”, Uzman Psikolog & Yazar Zeynep Selvili – “Öz Şefkat”, SAP Global Amaç ve Sürdürülebilirlik Pazarlaması Direktörü Dr. Erdem Aksakal – “Teknolojinin Dönüşümü ve İş Hayatında Anlam”, Strateji ve İnovasyon Danışmanı / Google Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Pazarlama Eski Direktörü Mustafa İçil – “Kriz Dönemlerinde Kurumsal Çeviklik”.

En Son İçerikler

spot_img

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz