Roche İlaç Türkiye, pazarlama ve iletişim dünyasının liderlerinin ödüllendirildiği İstanbul Marketing Awards 2019’da ‘Sağlık iletişimi ve Sürdürülebilirlik’ alanlarında hayata geçirdiği başarılı çalışmaları ile 3...
Roche’un grup satışları 2019’in ilk dokuz ayında %10 oranında artarak, 46.1 milyar İsviçre Frangı seviyesine ulaştı ve şirket bu yıla ilişkin öngörülerini üçüncü kez...
Roche, dünya genelindeki tüm çalışanlarını sağlıklı yaşam konusunda bilinçlendirerek iyi yaşam kültürü geliştirmelerini desteklemek amacıyla “Global İyi Yaşam Haftası” (Global Live Well Week) düzenliyor....
Bilimsel bilgi birikimi, Ar-Ge gücü ve stratejik yatırımlarıyla dünyanın en büyük biyoteknoloji şirketlerinden biri olan Roche, 2019 yılının ilk yarısına ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı....
Roche’un dünya çapında 2003 yılından bu yana sürdürdüğü imza niteliğindeki projesi Roche Çocuklar İçin Yürüyor, bu yıl da Roche Türkiye çalışanlarının yardıma muhtaç çocuklar...
Roche İlaç Türkiye Genel Müdürlüğü’ne Mayıs 2019 itibarıyla Dr. Natasa Klicko getirildi.
20 yılı aşkın süredir sağlık sektöründeki derin tecrübesiyle pek çok ülkede farklı...
2019’un ilk üç ayında satışlarını %8 oranında artırarak, 14.8 milyar İsviçre Frangı seviyesine çıkaran Roche, seneye başarılı bir performansla başladı.
Bilim ve inovasyon temelindeki çalışmalarıyla...